întrebări frecvente

Account Managerul este persoana responsabilă de contul dumneavoastră de afiliere. Account Managerul dumneavoastră vă stă la dispoziţie pentru a răspunde întrebărilor dumneavoastră şi pentru a vă îndruma. Numele şi adresa acestuia vă sunt disponibile în partea de sus a paginii, lângă balanţa disponibilă şi numele de utilizator, la secţiunea Spaţiul de Afiliere.
Când vă înregistraţi pe Live Partners, vi se va aloca un Account Manager. În cazul în care nu v-a fost alocat un Account Manager, vă rugăm să ne contactaţi folosind formularul disponibil la secţiunea Formular de Contact. Selectaţi opţiunea "Account Manager" şi specificaţi detaliile personale precum şi întrebarea pe care o aveţi. Echipele noastre vă vor atribui astfel un Account Manager care vă va contacta în cel mai scurt timp.      

Legile cu privire la acest subiect variază de la ţară la ţară. Responsabilitatea de a vă asigura că respectaţi legislaţia în vigoare în ţara dumneavoastră, înainte de înregistrarea pe Live Partners vă revine în întregime.

Da, afiliaţilor noştri le este permis să aibă un cont activ pe site-urile partenere; astfel, ei vor avea posibilitatea de a cunoaşte mai bine ofertele acestora, precum şi funcţionalitatea lor. Afiliatului nu îi este permis să facă o depunere prin propriile sale linkuri de afiliere. Afiliatul nu va obţine nicio remuneraţie (comision) din această acţiune. Afiliaţii care vor să facă depuneri pentru testarea platformei sunt invitaţi să contacteze urgent Managerul său de Cont. Totuşi, în cazul în care condiţiile generale ale partenerilor noştri sau cele ale platformei de afiliere Live Partners nu sunt respectate, contul dumneavoastră de jucător şi/sau de afiliat pot fi închise.

Posibilităţile de sporire a profiturilor obţinute din afiliere sunt numeroase:

  • Mai întât, aruncaţi o privire asupra site-ului dumneavoastră şi a conţinutului acestuia: încercaţi să oferiţi un site de înaltă calitate, care să fie în acelaşi timp promoţional şi informativ, care să fie diferit faţă de alte site-uri şi bloguri ce abordează acelaşi subiect.
  • Apoi, asiguraţi-vă promoţiile site-ului sau blogului dumneavoastră sunt actualizate pe diferitele motoare de căutare.
  • Mai mult, folosiţi instrumentele pe care vi le punem la dispoziţie, pentru a ne promova partenerii pe site-ul sau blogul dumneavoastră: bannere, liste de mailing, instrumente de marketing, cupoane, etc.


Cupoane: În fiecare lună puteţi solicita un buget pentru cupoane bonus, pentru a vă ajuta să atrageţi noi jucători şi/sau pentru a îi reactiva pe cei deja existenţi. Pentru acest tip de solicitări, vă rugăm să ne contactaţi prin intermediul forumularului disponibil la secţiunea Întrebări generale, prin selectarea opţiunii "Solicitaţi cupoane bonus".
Nu uitaţi să specificaţi detaliile contului dumneavoastră Live Partners când ne trimiteţi solicitarea.
Solicitările sunt procesate săptămânal, iar bugetul ce vi se va aloca va depinde de potenţialul site-ului dumneavoastră şi de rezultatele lunare ale acestuia.
Pentru mai multe detalii cu privire la cupoanele bonus, emiterea acestora şi modalitaţile de folosire, vă puteţi contacta Account Managerul.
Dacă aveţi cont de utilizator pe unul dintre site-urile partenere, folosirea acestor cupoane nu va fi permisă pe conturile personale.      

Afilierea cu Live Partners nu presupune neapărat un angajament pe termen lung. Sunteţi liber să încetaţi colaborarea în orice moment. Dacă v-aţi decis în acest sens, tot ce trebuie să faceţi este să înlăturaţi toate instrumentele de marketing şi/sau bannerele folosite pentru promovarea partenerilor noştri de pe site-ul/urile dumneavoastră.
În mod implicit, contul dumneavoastră de afiliere rămâne accesibil dar dacă doriţi, ne puteţi contacta pentru a cere suspendarea sau închiderea definitivă a acestuia.      

Nu, înregistrarea pe platforma de afiliere Live Partners precum şi utilizarea acesteia sunt complet gratuite, nu vi se percepe nici o taxă. Citiţi cu atenţie condiţiile de utilizare înainte de confirmarea înregistrării. 

Vă puteţi înregistra toate site-urile pe Live Partners.
Când vă înregistraţi în programului nostru de afiliere, vi se crează un cont unic de afiliat. Ulterior veţi avea posibilitatea de a adăuga câte site-uri doriţi. Site-urile dumneavoastră vor avea ID-uri unice şi specifice, permiţându-vă să urmăriţi statisticile individuale pentru fiecare site în parte.     

Veţi avea posibilitatea de a accesa şi modifica orice date personale aferente contului dumneavoastră. Pentru a modifica datele personale aferente contului Live Partners, accesaţi Spaţiul de Afiliere şi accesaţi secţiunea "Contul Meu" din partea de sus stânga a paginii. Astfel veţi putea accesa un formular ce vă va permite să actualizaţi toate detaliile personale, cu excepţia numelui de utilizator.     

În cazul în care v-aţi uitat sau aţi pierdut parola şi/sau numele de utilizator pentru contul dumneavoastră Live Partners, daţi click pe "Conectare" şi apoi pe "Am uitat parola". Introduceţi numele de utilizator sau adresa de e-mail. Numele de utilizator şi o nouă parolă vă vor fi trimise prin e-mail.     

Live Partners vă pune la dispoziţie mai multe metode de plată: Neteller, Moneybookers (Skrill), Paypal, transfer bancar şi transfer către conturile dumneavoastră de jucător de pe site-urile partenere. La înregistrarea contului Live Partners trebuie să specificaţi metoda de plată preferată. Ulterior o veţi putea modifica, prin simpla accesare a contului dumneavoastră de afiliat.
Plăţile sunt efectuate de Live Partners pe parcursul primelor două săptămâni ale fiecărei luni.
La începutul fiecărei luni, statisticile vă sunt resetate iar echipele noastre calculează comisionul dumneavoastră pentru luna anterioară. Această sumă va apărea în istoricul de plăţi aferent contului dumneavoastră Live Partners, cu statut "în aşteptare".
Pentru a încasa plăţile, trebuie să atingeţi limita minimă necesară pentru metoda de plată selectată. Plafonul minim este de €50 pentru Neteller, Moneybookers (Skrill), Paypal şi conturile de jucător disponibile pe site-urile partenere şi €250 pentru viramente bancare.
Dacă la sfârşitul lunii nu aveţi suma minimă pe cont, câştigurile dumneavoastră vor fi păstrate pe Live Partners urmând să vă fie transferate la începutul lunii următoare, cu condiţia ca suma minimă să fie atinsă la acel moment. Dacă profiturile sunt mai mici de plafonul minim de plată, plata va fi amânată până ce minimum necesar va fi atins.       

Legile cu privire la acest subiect variază de la ţară de ţară. Pentru a primi un răspuns specific, adaptat situaţiei dumneavoastră, vă rugăm contactaţi serviciul de Asistenţă Clienţi folosind formularul disponibil la Întrebări Generale. Selectaţi opţiunea "plăţi şi taxe" şi furnizaţi cât de multe detalii puteţi cu privire la situaţia dumneavoastră curentă. Echipele noastre vă vor oferi un răspuns precis, adaptat situaţiei dumneavostră şi în cel mai scurt timp posibil.      

Pentru a verifica CPA-urile, accesaţi rubrica "Statistici" din Spaţiul de Afiliere. Specificaţi intervalul pentru care doriţi să consultaţi CPA-urile. Se va genera un tabel care va include numărul de jucători care au efectuat deja depozite, cei înscrişi prin site-ul dumneavoastră şi cei care au depus mai mult decât suma minimă necesară pentru a beneficia de CPA şi care s-au înscris prin intermediul site-ului dumneavoastră.
Toate informaţiile disponibile în lista de conturi secundare (ID de tracking) sunt disponibile doar pentru luna în curs.      

Pentru moment, webmasterii nu vor putea câştiga bani din invitarea prietenilor pe platforma de afiliere Live Partners. Cu toate astea, dacă aveţi un site comun, şi/sau bază de date pentru webmasteri, ne puteţi contacta pentru a încerca formarea unui parteneriat.     

Live Partners este în continuă căutare de colaboratori liber profesionişti. Dacă doriţi să vă înregistraţi candidatura, contactaţi departamentul nostru de Management prin formularul disponibil la Întrebări Generale. Selectaţi opţiunea de "Recrutare" şi furnizaţi-ne cât de mult detalii despre situaţia dumneavoastră curentă. Departamentul nostru de Resurse Umane vă va contacta în cel mai scurt timp pentru CV şi recomandări.     

Procesul de instalare a unui banner pe site-ul dumneavoastră este foarte simplu:
  • Mai întâi, selectaţi codul HTML corespunzător bannerului care vă interesează prin accesarea secţiunii « bannere şi Intrumente» apoi selectaţi instrumentul care vă interesează de la sub-secţiunea din Spaţiul de Afiliere Live Partners (de exemplu: bannere). Selectaţi limba dorită şi formatul, şi modul de afişare al bannerului.
  • Selectaţi bannerul cu codul HTML ce conţine ID-ul dumneavoastră de tracking, care va permite monitorizarea jucătorilor ce se înregistrează pe site-urile partenerilor noştri prin intermediul site-ului dumneavoastră.
  • Apoi, copiaţi codul bannerului în codul sursă al site-ului dumneavoastră, în locul unde doriţi să afişaţi bannerul respectiv.

Detalii de contact

LIVE PARTNERS

483 Green Lanes
London, N13 4BS
Fax: + 44 20 7681 3715
Tél: +44 20 3150 1581

Informaţii despre conturi:

support@livepartners.com

afiliados@livepartners.com

Plăţi şi taxe:

finance@livepartners.com

financiero@livepartners.com