GHID DE PUBLICITATE PENTRU AFILIAȚII DIN UK

Stimate Afiliat, 


Operatorii licențiați în Marea Britanie trebuie să se asigure că toate părțile terțe și toți afiliații care fac publicitate în numele lor, fac acest lucru într-un mod responsabil din punct de vedere social și respectă reglementările și regulile emise de autoritățile competente. 

Scopul acestui ghid este să vă prezinte un rezumat al procedurilor de marketing și de publicitate acceptabile, conform regulilor stabilite de Advertising Standards Authority (ASA), UK Gambling Commission (UKGC), Competition and Marketing Authority (CMA) și Information Commissioner’s Office (ICO). 

Acest ghid nu este conceput pentru a fi exhaustiv; este menit să ofere un cadru pentru reglementările publicității și marketingului. Este responsabilitatea dvs. să vă asigurați că publicitatea și promoțiile dvs. respectă legea în vigoare și reglementările actualizate. 

Legislație și reglementări relevante 

În calitate de afiliat al unui operator licențiat în Marea Britanie, aveți obligația de a respecta toate legile, reglementările și practicile industriale aplicabile publicității online și marketingului site-urilor de jocuri de noroc online, incluzând, dar fără a se limita la: 

- UK Gambling Act 2005; 

- Condiții de Licență și Coduri de Practică (LCCP) emise de UKGC; 

Comitetul de Practici Publicitare (CAP) și Comitetul de Difuzare a Practicii de Publicitate (BCAP) și documentele de orientare emise de ASA; 

- IGRG Industry Code for Socially Responsible Advertising; și 

Mai mult, activitățile dvs. trebuie să se desfășoare în conformitate cu obiectivele de acordare a licențelor stabilite în Gambling Act 2005: 

- să se prevină ca jocurile de noroc să reprezinte o sursă de infracțiune și / sau tulburare a ordinii, să fie asociate cu infracțiuni sau tulburări ale ordinii și / sau să fie folosite pentru a sprijini criminalitatea;  

- să se asigure că jocurile de noroc se desfășoară într-un mod corect și transparent;  

- să protejeze copiii și alte persoane vulnerabile de a fi vătămate sau exploatate prin jocurile de noroc. 

UKGC 

UKGC reglementează jocurile de noroc comerciale din Marea Britanie și impune ca: 

- Tot marketingul produselor și serviciilor jocurilor de noroc trebuie să se desfășoare într-o manieră responsabilă din punct de vedere social și să nu fie niciodată înșelătoare. 

- Beneficiarii de licență și afiliații acestora trebuie să respecte codurile de practică publicitare emise de Comitetul de Practici Publicitare (CAP) și de Comitetul de Difuzare a Practicii de Publicitate (BCAP), după caz.  

- Publicitatea digitală nu trebuie plasată pe site-urile web care oferă acces neautorizat la conținut protejat prin drepturi de autor. 

- toate condițiile semnificative care se aplică stimulentelor de marketing trebuie furnizate în mod transparent și vizibil consumatorilor. 

- Comunicările de marketing (care includ publicitatea) trebuie să conțină limite și calificări semnificative. 

- Comunicările de marketing, care includ o promoție și care sunt limitate în mod semnificativ de timp sau spațiu, trebuie să includă cât mai multe informații despre condițiile semnificative posibil și trebuie să direcționeze consumatorii în mod clar către o sursă alternativă ușor accesibilă în care toți termenii și condițiile semnificative ale promoției sunt menționate în mod proeminent. 

- Termenii și condițiile privind înțelegerea de către consumatori a unei oferte „pariu gratuit" și a angajamentelor pe care trebuie să le respecte pentru a beneficia de o astfel de ofertă ar trebui, în general, să fie menționate în publicitatea în sine. 

- Nicio publicitate sau alte informații de marketing, legate fie de oferte specifice, fie de jocuri de noroc în general, nu trebuie să apară pe nici o pagină web / ecran sau microsite care oferă sfaturi sau informații despre jocurile de noroc responsabile. 

Puteți găsi mai multe informații pe site-ul web al UKGC. Click aici pentru a descărca Condițiile de Licență și Codurile de Practică (LCCP). 

ASA/CAP 

ASA este regulamentul publicitar independent al Marii Britanii, în timp ce PAC este organizația sora a ASA și este responsabilă pentru scrierea Codurilor de Publicitate (CAP).  

Normele din codurile publicitare sunt menite să asigure că toate comunicările de marketing pentru produsele de jocuri de noroc sunt responsabile din punct de vedere social, în special în ceea ce privește necesitatea de a proteja copiii, tinerii sub 18 ani și alte persoane vulnerabile de a fi vătămate sau exploatate prin publicitatea care promovează sau promovează jocurile de noroc.  

Conform Codurilor de Publicitate, comunicarea de marketing nu trebuie să: 

- portretizeze, să aprobe sau să încurajeze comportamente care, în legătură cu jocurile de noroc, sunt iresponsabile din punct de vedere social sau care pot conduce la daune financiare, sociale sau emoționale; 

- descrie jocurile de noroc ca fiind indispensabile sau ca având prioritate în viață; de exemplu, deasupra familiei, prietenilor sau angajamentelor profesionale sau educaționale; 

- sugereze că jocurile de noroc solitare sunt preferabile jocurilor de noroc sociale; 

- sugereze că jocurile de noroc pot oferi o soluție problemelor personale, profesionale sau educaționale sau pot fi o soluție a preocupărilor financiare; 

- sugerează că jocurile de noroc pot spori calitățile personale; 

- să aprobe sau să încurajeze comportamentul infracțional sau antisocial. 

În conformitate cu obiectivele de mai sus, PAC stabilește că toate comunicările de marketing nu trebuie: 

- să fie prezentate în așa fel încât să creeze un sens nejustificat de urgență (de ex. "Pariați acum!"); 

- să asocieze jocurile de noroc cu seducția, succesul sexual sau sporirea atractivității; 

- să interpreteze jocurile de noroc într-un context de duritate sau să le conecteze la reziliență sau la neglijență; 

- să fie o posibilă atracție pentru copii sau tineri; 

- să includă un copil sau o persoană tânără. Nicio persoană, care are sau pare să aibă mai puțin de 25 de ani nu poate fi inclusă în jocurile de noroc. Nimeni nu se poate comporta într-un mod adolescentin, juvenil sau nepoliticos; și  

- nu poate include un jucător marcat ca fiind auto-exclus de pe site-ul partenerilor noștri de operatori de jocuri de noroc. 

Pentru mai multe detalii despre abordările care pot fi inacceptabile în comunicările individuale de marketing, dați click pe Gambling Advertising: responsabilitatea și aspectele legate de jocul de noroc problematic. 

De asemenea, cei care fac marketing trebuie să țină seama de următoarele standarde: 

- reducerea trivializării jocurilor de noroc (de exemplu, încurajarea jocului repetitiv); 

- prevenirea abordărilor care dau o percepție iresponsabilă asupra riscului sau controlului (de ex. "Bonus la depozit fără risc"); 

- furnizarea mai multor detalii cu privire la comportamentele problematice legate de jocurile de noroc și la comportamentele asociate care nu ar trebui prezentate, nici indirect; 

- împiedicarea accentului nejustificat pe bani ca motiv pentru jocurile de noroc; și 

- furnizarea mai multor detalii despre grupurile vulnerabile, cum ar fi jucătorii cu probleme, pe care entitățile care fac marketing trebuie să le protejeze. 

CAP oferă, de asemenea, îndrumări pentru publicitatea pariurilor gratuite (freebet) și bonusurilor. În special, pentru a nu induce în eroare, în reclama dvs. trebuie să includeți condițiile importante, care trebuie să fie întotdeauna afișate în mod vizibil cu o ofertă promovată. Alți termeni și condiții ale ofertei trebuie să fie cel mult "un click distanță" de reclamă. 

În mediile în care nu este posibilă afișarea imediată a termenilor și condițiilor complete ale unei oferte, de exemplu în rezultatele căutării sponsorizate sau în bannerele mai mici, trebuie inclusă o legătură directă clară și directă cu termenii și condițiile complete ale unei oferte. Este util să știm că site-urile și e-mailurile proprii ale agenților de publicitate nu sunt limitate de timp și spațiu, iar termenii și condițiile complete pentru oferte ar trebui să fie ușor accesibile.  

De asemenea, considerați că: 

- Ofertele „money back" trebuie să fie în numerar, nu bonusuri; 

- ofertele "fără risc" nu trebuie să producă pierderi pentru consumator;  

- „matched bet" - orice limitare a mizei ar trebui tratată ca o condiție importantă și declarată în față. 

Dați click aici pentru Codul pentru Jocuri de Noroc CAP.  

Mai mult, în reclamele și promoțiile dvs. veți: 

• Include toți termenii importanți care privesc cerințele de pariere, depozitele, limitele de retragere, data de începere a ofertei și data de încheiere a ofertei în toate reclamele. 

• Include: "Begambleaware.org", "18+" și că „Se aplică T & C". 

• Specifica orice alte restricții care se aplică. 

ICO este autoritatea independentă a Regatului Unit, înființată pentru a susține drepturile de informare în interes public, promovând transparența organismelor publice și confidențialitatea datelor persoanelor fizice.  

Regulamentul ICO, PECR (Reguli privind Confidențialitatea și Comunicațiile Electronice) explică modul de aplicare a regulamentelor care privesc: 

• apeluri de marketing, e-mailuri, texte și faxuri; 

• cookie-uri (și tehnologii similare); 

• păstrarea securității serviciilor de comunicații; și 

• confidențialitatea clientului în ceea ce privește datele despre trafic și locație, facturarea detaliată, identificarea liniei și registrele de adrese. 

În temeiul Regulamentului 22, comunicările de marketing electronic pot fi trimise exclusiv atunci când este îndeplinită cel puțin una dintre următoarele condiții:  

• persoana a consimțit în mod expres să primească poștă electronică din partea voastră;  

• persoana este un client existent care a cumpărat (sau a negociat să cumpere) un produs sau un serviciu similar în trecut și li s-a oferit o modalitate simplă de a renunța, atât la momentul primei colectări a datelor, cât și la fiecare mesaj pe care i l-ați trimis.  

În oricare dintre următoarele cazuri: e-mailuri, sms-uri, mesaje ilustrate, mesaje video, mesaje vocale, mesaje directe prin intermediul rețelelor sociale sau orice alt mesaj similar stocat electronic, nu trebuie să vă deghizați sau să vă ascundeți identitatea și trebuie să furnizați o adresă de contact valabilă astfel încât aceștia să poată renunța sau să se poată dezabona. Clienții care aleg să renunțe la marketing trebuie să fie eliminați din baza de date cu efect imediat. 

Este important să se considere că:  

• Bazele de date de marketing trebuie să fi fost achiziționate în mod legal, cu un consimțământ specific și evident dat pentru publicitate de destinatarul corespondenței.  

• Trebuie să eliminați imediat clienții care au fost auto-excluși din toate bazele de date de marketing.  

• Toate materialele de marketing trebuie să fie clar identificabile ca atare și, de asemenea, detaliile dvs. trebuie să fie clar prezentate în anunț.  

În cazul în care primim o reclamație cu privire la o reclama: 

Vom dezvălui direct solicitantului datele de contact ale afiliatului. 

Dacă primim o amendă de reglementare ca urmare a acțiunilor afiliatului, afiliații vor fi obligați să ne ramburseze în totalitate cuantumul amenzii.  

Dacă nu respectați toate regulamentele relevante și/sau Termenii și Condițiile, este posibil să închidem contul dvs. de afiliat și să reținem comisioane. 

Sperăm că cele de mai sus vă ajută să vă faceți o idee mai clară despre ceea ce ne așteptăm de la dvs.  


Cu drag,  

Echipa de Marketing Afiliați  

Detalii de contact

LIVEPARTNERS

1 Boundary Row
London, SE1 8HP
United Kingdom

Informaţii despre conturi:

[email protected]

[email protected]